TESLİMAT KOŞULLARI
Hazırlaması zaman alan özel ürünler ve kampanya dönemlerinde ki kampanyalı ürünlerin hazırlanıp, kargoya teslimi maksimum üç (3) iş gününü bulabilir. Gecikmesi durumunda sizlere bilgi verilecektir.
Üyelik formunda doldurmuş olduğunuz İsim, Soy isim, Adres ve iletişim bilgilerinin eksiksiz ve doğru olması, ürünün size en kısa zamanda ulaşması için önemlidir.
Ürünün teslimi sırasında, kargo görevlisi teslimatın doğru yapılması için kimlik talep edip, ürünü teslim eder.
Siparişi teslim alırken, kargo görevlisinin yanında paketi ve içerisindeki ürünleri kontrol ediniz. Hasar görmüş, içerisinde eksik ürün olan, ambalajı açılmış ürünleri teslim almayınız. Kargo firmasına “Durum Tespit Tutanağı” hazırlatınız.
Eğer sistemde bulunan adreste bulunmaz ve(ya) teslim almaya yetkin şahısa – 1. Ve 2. Derece akraba – denk gelinmez ise kargo görevlisi tarafından kapınıza not bırakılır ve siparişiniz şubeye geri döner. Bu durumda, üç (3) içerisinde siparişinizi teslim edilen şubeden gidip teslim alabilir veya ücret karşılığında adresinize teslim edilmesini talep edebilirsiniz.
Aksi takdirde 0 212 587 68 87 nolu iletişim hattımızı arayıp veya
info@woodify.com.tr mail adresimize yazıp teslimat durumu hakkında bilgi alabilir, yeniden teslimat yapılmasını isteyebilirsiniz.
Kargodan kaynaklanan bozulma, gecikme, açılmış ambalaj vb. tüm şikâyetlerinizin derhal (teslim ile aynı gün ve/veya ertesi gün) “www.woodify.com.tr”‘ye izahatlı olarak ihbarı gerekmektedir. Süresi içinde yapılan müracaatlar müşteri memnuniyeti kapsamında değerlendirilecektir. Kötü niyetli, izahatsız ve geç yapılan bildirimlerden “www.woodify.com.tr” sorumlu olmayacaktır.